Laf Olsun Diye Değil, Gerçek İndirimler

Antalya Airport Rent a Car ailesi yaz aylarına göre daha sakin geçen kış sezonu için sizlere tüm kiralık araçlarda ciddi oranlarda indirimler ve kampanyallar hazırladı. Günümüzde kampanya, indirim sözcüklerinin içleri boşaltıldı, anlamsızlaştırıldı. Hemen hemen tüm işyerlerinin camlarında gördüğümüz indirim var, kampanya var yazılarını artık okumuyoruz bile. Zamanla aldatıcı olmaktan ileri gitmeyen bu davranışlar yüzünden gerçek anlamda indirim yapan , kampanya düzenleyen, müşterilerini mutlu etmeye çalışan firmalar arada kaynadı. Bizde mağdur olan bu tarz firmalardan biriyiz.  Her kış olduğu gibi bu kışta sizler için tüm kiralık araçlarda ciddi indirimlere gittik, fiyatlarımız baştan sona revize ettik. Belirli dönemler için hazırladığımız bu fiyatlar ile artık çok daha uygun fiyatlara araba kiralayabilme imkanına sahipsiniz. ( İndirimli fiyatlarımızı incelemek için buraya tıklayabilirsiniz

Antalya Airport Rent a Car Farklı Bir Araba Kiralama Firmasıdır

Daha önceki yazılarımızda sizlere bu konuda kendimizi ifade etmeye çalışmıştık. Biz yaklaşık 35 yıldır bu alanda hizmet verebiliyorsak bunu farklı bir hizmet anlayışı sunmamıza ve bunun sonucunda sizlerin Antalya'dan mutlu bir şekilde ayrılmanızı sağlamamıza borçluyuz. Sıradan bir araba kiralama hizmetini her yerde bulabilmeniz mümkün ama kusursuz ve farklı bir hizmet aldığınızda bu sizi bize bağlayacak ve bize referans olmanıza sebep olacaktır. Müşteri datasının büyük kısmının referans yoluyla oluştuğunun bilincinde olan bir firma olarak sizi mutlu uğurlamak adına her türlü detayı düşünüyor ve bunu sahaya yansıtıyoruz. Tüm bu anlattığımız farklılıkları anlamak için bizimden tek bir kez hizmet almanız yeterli olacaktır...

Havaalanında Mağdur Olmamak İçin Araba Kiralama Firmanızı Seçerken Özenli Olun

Özellikle sık araba kiralayan misafirlerimiz ve gurbetçi vatandaşlarımızın başına sıkça gelen olaylardan birisi Antalya Havaalanın'da kiralama yaptığı rent a car firmasına ulaşamamak ve mağdur olmak gibi can sıkıcı bir durum vardır. Korsan araç kiralama işi yapan bazı kişiler daha fazla ücret aldıklarında aynı aracı birden fazla kişiye kiralayabilmektedirler. Böyle olunca yaz tatili planları ile Antalya'ya uzun yolculuklar sonrası gelen misafirlerler havalimanında kiraladıkları arabayı göremiyorlar ve kiralama yaptıkları kişiye ulaşamıyorlar. Bu duruma bizler özellikle yaz aylarında çok kez şahit oluyoruz. Tatil için gelinen yerde daha tatil başlamadan yaşanan böyle bir olan motivasyonu ve moralleri alt üst edebiliyor. Bu tarz durumlarla karşılaşmamak adına rent a car firmasını seçerken özenli olmanızı öneriyoruz. Köklü, bilinen, vergi levhası olan, araçlarında özellikle rent a car kaskosu olan firmaları tercih etmeniz durumunda bu gibi durumlarla karşılaşma ihtimaliniz düşecektir. Antalya Airport Rent a Car ailesi olarak sizlere eksiksiz ve kusursuz hizmet vermek adına çalışıyoruz. Kış ayı indirimlerimizden yararlanın, fazla para ödemeyin...

Haber Tarihi: 2017-02-27 13:21:29
Tıkla Ara!
Whatsapp Destek!
Kişisel verilerinizin işlendiğini ve saklandığını 6698 sayılı KVKK Md.10 aydınlatma yükümlülüğü kapsamında tarafınıza bildirmek isteriz.