Antalya’da Araç Kiralamanın En Güvenilir Adresi

Antalya rent a car şirketi olarak müşteri memnuniyetinde zirveden altını kabul etmiyoruz. Araç kiralama konusunda resmiyete verdiğimiz önem ve birbirinden kullanışlı araç modellerimizle müşteri mağduriyetini ortadan kaldırıyoruz. Bu sayede elde ettiğimiz güçle filomuzu  genişleterek sizlere daha iyi hizmet vermenin gururunu yaşıyoruz.

Araç Kiralamada Çığır Açıyoruz!

Her şeyi belgeliyor, şeffaf tavrımızla müşterilerimize sunuyoruz. Araç kiralamaları sırasında aracının kontrollerinin raporlarını, yaptırılan Trafik Sigortasının ve kaskonun belgelerini görme şansı sunduğumuz müşterilerimizin tam güvenini sağlıyoruz. Bu sayede Antalya kiralık araç denince akla ilk biz geliyoruz.

Sizler için hep daha iyisini yapmak için çalışan araç kiralama şirketimiz, filosunu geliştirmenin gururunu yaşamaktadır. Yenilerini eklediğimiz araç kartelamızda aile araçlarından iş toplantılarına uygun karizmatik araçlara kadar, size özel tüm araç türleri hakkında fikir alabilir, size en uygun aracı uzmanlarımız eşliğinde seçebilirsiniz. Size dolu depo olarak verilecek araçlarımızla herhangi bir sınır olmadan, Antalya’nın istediğiniz yerine gidebilirsiniz. Saatlik, günlük ya da haftalık olarak kiraladığımız araçlarımızda, sorunsuz hizmetin tadını çıkarın.

Araç Kiralamada Güven Bizim İşimiz!

Antalya’nın turizm konusunda gelişmiş olması ve nüfusunun 2 milyona yaklaşması nedeniyle kalabalıklaşması, trafik sıkıntısını da beraberinde getirmiştir. Özellikle yaz aylarında şehir giriş ve çıkışlarında artan trafik, kendi aracıyla gelenlerde bezginliğe ve gereksiz bir yorgunluğa neden olmaktadır. Tatilinizin henüz başındayken yorgun olmayı istemezsiniz değil mi? Öyleyse yaz aylarında toplu taşıma kullanmanın da neredeyse imkansız olduğu Antalya’da tatil yapmanın tadını kiralık aracınızla çıkarın. Tüm bakımları yapılmış, yüksek model düşük kilometreli araçlarımızla yılların tecrübesini bir araya getiriyoruz. Güler yüzlü personelimizle mükemmel hizmetle birlikte anılan şirketimiz, Antalya Havalimanı otomobil kiralama firması olarak sizlere hizmet vermekten gurur duymaktadır.

Antalya’ya henüz gelmemişseniz ve aracınızı havaalanına istiyorsanız, başlangıç noktası olarak havalimanını belirleyebilir, bu sayede şoförlü ya da şoförsüz araç kiralama hizmetlerinden rahatlıkla yararlanabilirsiniz. Uzaktan kiralamalarda müşterilerin çekindiği en önemli nokta olan gelecek aracın kalitesi konusunda hiç şüpheye düşmeyin. Aracınız, internet sitemizdeki fotoğrafla birebir aynı gelecektir. Bu sayede bizim yıllardır müşterilerimiz tarafından tescil edilen güvenimize siz de şahit olacak, Antalya’da araç kiralamalarında bizden vazgeçemeyeceksiniz. Antalya araç kiralama şirketi olarak araç kiralamaya yeni bir soluk getiren tutumumuzla örnek alınıyoruz.

Bizden araç kiralamak için tek yapmanız gereken ehliyetiniz ve nüfus cüzdanınızla birlikte firmalarımıza başvurmaktır. Dilediğiniz tüm belgeleri talep edebileceğiniz firma yetkililerimizle imzalayacağınız araç kiralama sözleşmesi kapsamında haklarınız koruma altına alınacak, herhangi bir mağduriyet yaşamamanız için gerekli tüm işlemler yapılacaktır. Antalya’ya ister gezmek için ister tatil için gelmiş olun, araçlarımızla tatiliniz sorunsuz geçecektir. Tüm ihtimaller düşünülerek belgeleri ve kontrolleri tam yapılan araçlarımızla Antalya gezinizde hiçbir pürüz çıkmayacağına teminat veririz. Antalya’da araç kiralamayı düşünürseniz sizi hemen firmamıza bekliyoruz.

Haber Tarihi: 2019-07-09 06:54:11
Tıkla Ara!
Whatsapp Destek!
Kişisel verilerinizin işlendiğini ve saklandığını 6698 sayılı KVKK Md.10 aydınlatma yükümlülüğü kapsamında tarafınıza bildirmek isteriz.